Aangenaam, ik ben Nanna
Het onderwerp flexibele arbeid en personele planning boeit mij enorm. Dat komt door de dynamiek, complexiteit en uitdaging die elke opdracht met zich mee brengt. Ik word blij van een pittige klus!
Sinds 2008 werk ik als interim manager, projectleider en trainer op het gebied van interne flex en personele planning in de gezondheidszorg. Ik heb sindsdien diverse projecten succesvol geleid. Waarbij ik flexbureau’s heb opgezet, gereorganiseerd of uitgebreid naar volwaardig HR instrument. Verder heb ik fusies van flexbureau’s begeleid en flexteams gecoacht naar zelforganisatie. Ik train en begeleid planners binnen hun eigen context waarbij het doel is om professioneler hun taak of rol te kunnen uitvoeren. Ik doe dit zowel live als blended. En ik help organisaties met het helder maken van de processen die leiden tot besparingen in geld en tijd.
Ik heb ervaring opgedaan in de GGZ, NAH, Gehandicaptenzorg, Kinderopvang, Ouderenzorg en Jeugdzorg. Hierdoor heb ik een brede kijk ontwikkeld op interne flex en personele planning in al haar facetten. Ik werk ook als zelfstandig coach en trainer.
Ik ben een praktijk mens met een groot empatisch vermogen. Ik doe, struikel, val (soms) en dan doe ik het gewoon nog een keer. Ik ben een doorzetter. Ik kan goed luisteren, stel soms lastige vragen en ik ben concreet en duidelijk in mijn communicatie.
Lees hier alles over mijn visie op Flex en Planning of ontdek hoe ik jouw organisatie kan ondersteunen middels projectmanagement, coaching en advies.
Ik help je graag!
Nanna
P.s.: ik heb een blended training ontwikkeld. In een complete, compacte en overzichtelijke leeromgeving leer je alles over interne flexibiliteit en roosteren. Klik op onderstaande knop voor meer informatie.
Je kan mij volgen op LinkedIn, ik deel regelmatig interessante updates over mijn vakgebied. Ik sta ook altijd open om even te sparren.